Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

January 19, 2011

Aku kena lagi

Tensen je. Asyik aku je yang jadi mangsa kena kunci. Huhu.
Kawan aku g break. Diorang kunci bilik office. Aku pulak kelas dari pukul 8.30 nonstop 10.00. Malas la nak wat break. Sebab nanti student masuk lambat2, pastu masa abes. Sebab tu aku wat kelas direct je.

Benci aku. Aku pulak malas la nak bawak kunci bilik sebab kelas aku dan bilik office adalah bertentangan saje. Masuk kelas pun aku bawak hp dan pen dan attendance sheet dan laptopm saja. Bila aku abes kelas pukul 10 tadi, tengok2 pintu office dah rapat je. Ni mesti kunci lagi. Boring betul la.

Khalil dan Siraji ni memang suka tau kunci2. Padahal kelas aku kat depan sinun jer. Dan ni dah kali ke berapa la aku kena kunci. Nasib baik office fakulti depan sini jer. Boleh jugak aku lepak2 sini sambil menulis mengenang nasib selalu kena kunci. Padan la muka kan. Sape suh malas lagi bawak kunci.

Damn. Bateri laptop nak abes dah.
Mana budak2 ni pegi haaa...

3 comments:

mrs. said...

kne la kunci...karang brg hilang mcm dr nic....heeee

ctZue said...
This comment has been removed by the author.
ctZue said...

haha..ko ingt lagi eh dr.nic ilang brg..hehe