Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

January 30, 2011

Insyirah the cute dwarf

Aku nak tayang gelagat Insyirah sepanjang aku berada di kl. Budak kecik ni dah pandai duduk dah sekarang dan tengah berjinak2 nak berjalan. Kalau merangkak tu jangan cakap la. Penat nak kejar dia. Tetiba je dah menangis sebab jatuh. Hahaha. Padan muka. Dia ni cam lucu pulak aku tengok. Badan kecik je. Baru 7 bulan. Tapi dah boleh macam2. Dah macam org kerdil dah aku tengok budak kecik ni. Rasa macam tak nak balik je semalam sebab tak puas nak main dengan Cirah. Sejak dia dah pandai macam2, asyik gelak je. Very the galoks budak ni. Ish..Geram..

Sempat snap time dia gelak. Tapi kaki macam lipas kudung. Asyik gerak je


Galok sangat sampai kaki terangkat.Nampak spentot!!


Tetiba je mood dah berubah. Air mata penuh bergenang.


Muka sedih. Ololo. cian dia


Little rider.


Muka terpaksa posing.


Susah betul nak snap gambar dia ni tanpa gerakan. Sume gambar pon ada entiti gerak2.


Sampai aku terpaksa kepit dia. Hahaha


Muat dah duduk dalam troley!!


Macam boleh bolos je dia nih.


Melasak atas meja.


Makngah - Cirah - Mummy

Lawak je bila tengok gambar ni. Time ni, Cirah sibuk nak main2 muka aku dan dia menggelupur kot. Sekali tengok macam dia ni budak cacat je. Hahahaha.


Fuyohh!! Bergaya siot. Becor ngat speck adik.


Sanggup diperlakukan apa saja demi cantik. Hahaha. Sampai meleleh air liur.

3 comments:

fiza_sensei said...

cirah muka mcm kak long ah. hehe

ctZue said...

ada gak sket..tp bila ko tgk bapak dia, fuh..cirah macam fotostat sebijik muka bapak dia..hahaha..

fiza_sensei said...

ye ke? xingat muka bapak dia. ingat muka kak long jer :P