Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

January 5, 2011

Bubur Assyura ke Bubur Lambuk?


Hari ni aku kacau bubur syura ok!! Sila percaya..
Kalo tak caya, tengok kat bawah..Aku ada tepek bahan bukti..hehe..

Sebenarnya hari ni adalah hari Bubur Asssyura di TATiUC..ada pertandingan antara fakulti..Pertandingan hiasan meja dan rasa kot..
Memang meriah sebab most student melibatkan diri..mereka ni bagus2..tak macam aku time jadi student dulu..hehe

Dah tengahari dah time aku dan kawan aku sampai kat tempat diorang kacau bubur ni..So,tak sempat tengok proses memasak dari awal..
Satu kawah besar haa...


Tu semua student2 fakulti aku..
Ya..memang mostly lelaki ya..


Tengok tu aku duk kusyuk tengok org fakulti PPA kacau bubur..geram je nak cuba..hehe



Tayang gigi ke apa nih..



Tu dia..dah menyibuk dah..hehe







Poyor je kan..gelak je lebih..kacau nye sikit jer gerak..haha..berat la..tu pun aku dah cuba sekuat tenaga aku..hehe



Oit umi...tak sabar2 nak makan ke..? :P


Tadi sampai lambat..wuwuwuwu...
Ni tinggal aku sorang2 ni..

Ok dah cukup masa..nak balik dah..jom..

No comments: