Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

January 17, 2011

Padan muka

Hai..
Aku masih berada di office. Padan muka! Sape suruh keluar rumah lambat hari ni. Kan dah sampai office pukul 8.50am. So sekarang, aku terpaksa tunggu cukup masa dulu baru boleh blah dari sini. Sorang2. Cuak jugak. Eh, bukan sorang2. Bos ada kat bilik sebelah tak balik lagi. Bos (dekan fakulti aku) sampai lagi lambat dari aku pagi tadi. Padan muka dia jugak. :P

Pagi tadi aku rasa ceria semacam je. Hehe. Tak tau la kenapa. Angin moody aku dah hilang dah kot. Sebab tu kot aku saja keluar rumah lambat2 kot. Alah, lagipun aku ada kelas pukul 11am, tak kabut sangat. Dan aku rasa sangat tenang pagi tadi sebab nota untuk subjek Engineering Economics aku dah bagi budak2 fotokopi. Lega otak aku. Takde nak serabut dah pasal nota lepas ni.

Bila hati senang, walau jem tahap gaban pon aku ok. Eh, tak..Aku tipu. Aku bengang jugak sebab jem sangat shitto pagi tadi. Berapa lama aku stuck dalam sana. Tapi takpe. Ada 3 org yg teman aku pagi2. Tak kira jem atau roti. Haha. Lawak siot dengar celoteh KE, SY dan Krill pagi2..Entah pape je dorg.

Tapi elok2 je dah nak sampai office, hujan selebat2nya. Macam mana la aku nak keluar dari kereta nak g punch in. Nak tak nak, terpaksa la redah. Tak kan nak tunggu lagi. Dah la lambat, ada hati nak org payungkan ke? Eh, ada ke? Hehe..Ada la tadi. Bila aku nak lari ke kereta balik, ada orang tanya nak payung ke tak. Haha. Thanks but no thanks. Saya superwoman. Baru la kental bila kena hujan kan..kan..Walau tudung dah basah2, tetap kental. Takpe, yang penting jiwa kental. Keh3..

Eh,dah tinggal aku sorang2 la kat office. Tadi aku intai kereta bos, dah lesap dah. Dasar betul la. Tau la dia bos kan. Dah takde orang nak teman aku jauh2. Lambat la jam ni. Aku kena balik pukul berapa eh? Nak kemas barang la.



No comments: